Andelsforeningen Møllevang administreres af Vopa Ejendomsadministration CVR: 36450088
Bestyrelsen skal bestå af en formand, en næstformand samt tre bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen. Desuden skal der vælges to revisorer samt en revisorsuppleant.
Den nuværende bestyrelse, består af:
Formand Susanne Messina, Bogfinkevej 1
Næstformand Christian Seidenfaden, Bogfinkevej 3
Henning Mathiesen, Vipstjertevej 7
Rebecca Grüner Petersen, Rødkælkevej 5
Poul Holt Pedersen, Blåmejsevej 1
Suppleant Thomas Frimurer,
Bestyrelsen har sat en målsætning for sit arbejde:
Bestyrelsen d. 8. september 2021
Vi har udarbejdet og besluttet en forretningsorden, som sætter rammerne for bestyrelsens arbejde. Denne forretningorden er et dynamisk dokument, som løbende bliver justeret. Det er vores hensigt, at få indført et krav om videreførelse af denne forretningsorden i foreningens vedtægter. Dette vil sikre kontinuitet, men også gøre det lettere for fremtidige bestyrelsesmedlemmer at indtræde i arbejdet.
Forretningsorden rev. 2 d. 12/10-2021
Bestyrelsen d. 12. Oktober 2021
Desuden findes en række udvalg, der varetager specialopgaver (eksisterer ikke for nærværende)
Der afholdes en årlig ordinær generalforsamling. Normalt i slutningen af februar. I særlige tilfælde, hvor visse forudsætninger er tilstede, kan der indkaldes til ekstraordinær generalforsamling. (Referater - se Dokumenter)
Ophavsret © 2016 | AF Møllevang | Kalvebodvej 75. 2791 Dragør